Mr_文

不要轻易去依赖一个人,他会成为你的习惯,当分别来临,你失去的不是某个人,而是你的精神支柱。无论何时何地,都要学会独立行走,它会让你走得更坦然些。

© Mr_文 | Powered by LOFTER

I Could Go - Oberhofer

爽快节奏就是舒服

存档灵魂:

I could go
我可以做到

 

【歌词】

 

o0Oo0Oo


Oh I know you, I know you, I know you, I know you
Can run around, run around, run around, run around
Oh and you, oh and you, oh and you, oh and you
Can run around, run around, run around
Go0Oo0Oo away, away eh eheh eh
I could go, I could go, I could go, 
I could go away, away eh eh eh eh
o0Oo0Oo o0Oo0Oo
I could go away, away eh eh eh eh
哦, 我知道你, 我知道你, 我知道你, 我知道你
东奔西跑, 四处奔波, 东奔西跑, 四处奔波
哦和你, 哦和你, 哦和你, 哦和你
东奔西跑, 四处奔波, 东奔西跑, 
直到遇上我, 哦,呃呃呃呃
我可以做到, 我可以做到, 我可以做到,
我可以跟随你消失, 呃呃呃呃
哦, 哦, 我可以跟随你消失, 呃呃呃呃

 

oOh!

 

And pick it up, put it down, you know why we're living low within the ground
in the ground, in the ground, in the ground
And I don't have a clue what that look on your face is all about, all about,all about, all about
And I could walk for miles, I don't know where to, but I could, I could go, Icould go somewhere with you
I could go, I could go, I could go, I could go away, away eh eh eh eh
I could go, I could go, I could go, I could go away, away eeh eeh eeh x somemore
忽上忽下, 飘忽不定, 你知道我们为什生活不如意
生活不如意, 生活不如意, 生活不如意
一清二楚, 一切都写你脸上, 一切都暴露你脸上, 一切的一切
我可以走出很远, 尽管我不知道去往哪
但我能, 我可以做到, 我可以和你一起去往某个地方
我可以做到,我可以做到,我可以做到,
我可以跟随你消失,呃呃呃呃
我可以做到,我可以做到,我可以做到,
我可以跟随你消失,呃呃呃呃

o0Oho0Ooho0Oo0Ooho0Oo0Ooh
哦. 哦, 哦, 哦

 

评论
热度 ( 29 )