Mr_文

不要轻易去依赖一个人,他会成为你的习惯,当分别来临,你失去的不是某个人,而是你的精神支柱。无论何时何地,都要学会独立行走,它会让你走得更坦然些。

© Mr_文 | Powered by LOFTER

Break My Fall - ST★RLYTE、NIXALE

还可以的

陆维luv baker:

【“晴空暴雨。”】

本曲由马来西亚音乐制作人ST★RLYTE与歌手NIXALE共同完成。

很有元气,很有层次感,Progressive Trance(前卫Trance)很high。

顺便一提本月中上旬我第一本耽美原创要出本了。关注下微博

(这才是目的吗↑)

歌词(翻译自pearl-apple

You and I had got so far

我们一起走了那么久

A burning fire from a spark

从一点点火花到一团火焰

We defied the fear, but now we're here

我们不在乎恐惧,但现在我们在这里

In a screaming riot in the dark

在尖叫中沉浸于黑暗

Flying high but far to fall

高高的飞起却重重跌落

You cut the wire, hit the wall

你扯断了线,把我摔在了墙上

You pushed me down, you broke my crown

你让我沮丧,让我心碎

You were a liar, after all

无论如何,你是个骗子

I am falling in a free fall

我在自由的坠落

You pushed me down from the pedestal

你让我彻底伤了心

All the nights I won't recall

我不愿在每个夜晚想起你

Now I need someone to

现在我需要有个人

Break my fall

让我不再难过

Now I need someone to

我希望有个人

Break my fall

让我不再伤心

Now I need someone to

现在我希望有个人来

Break my fall

让我不再伤心

Now you're lost and you regret

失去我将会是你的遗憾

But we're a million miles apart

但我们相隔一百万英里

You hope and pray that I'll forget

你希望并祈祷我会忘记

But I remember every bit

但我记得每一个细节

And now falling in a free fall

现在,我在自由坠落

You're crashing down like a cannonball

你像一颗炮弹般爆炸消散

And I wont catch you - not this time

我不想在抓住你不放

Cause I have found the one to

因为我找到了一个人

Break my fall

让我不再难过

Cause I have found someone to

因为我找到了一个人

Break my fall

让我不再伤心

Break my fall

不再伤心



评论
热度 ( 99 )